Sbsettings Nasil Kurulur Resimli Anlatim | APPLE HAKKINDA HER SEY

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Sbsettings Nasil Kurulur Resimli Anlatim

sbsettings nedir, sbsettings nasıl kurulur, sbsettings kurulumu resimli anlatım, sbsettings temaları, sbsettings iphone, sbsettings ipod


Sbsettings Hakkında Bilgi

Sbsettings iphone/ipod unuzda birçok şeyi kolaylaştırıyor. Örneğin telefonunuzu kapatmak için power tuşuna basılı tutup butonu kaydırmak yerine sbsettingsi açıp power a tıklayıp shutdown diyebilirsiniz. Kesinlikle daha az zaman alıyor. En çok kullandıklarımdan bir tane örnek vereyim wi-fi yi açmak istediğim zaman sbsettingsten 3 saniyede açabiliyorum. Yine çok önemli bir özelliği daha varki iphone için kesinlikle çok lazım. Açık olan uygulamaları kapatabiliyorsunuz. Bu programın asıl amacı home tuşunu daha az kullanarak ömrünü uzatmak olsa gerek.

İşte kurulum:

1. Adım



Cydia'yı açıyoruz. Cydia hakkında bilgiyi daha önce burda vermiştik.
Altta kırmızı ile işaretli olan yeri Search butonunu tıklıyoruz.

2. Adım



Karşımıza gelen sayfada üstteki arama çubuğuna sbsettings yazıyoruz:



3. Adım

Arama yapınca Sbsettings'e tıklıyoruz.

4. Adım



Sbsettings'e tıklayınca programla ilgili bilgilerin olduğu sayfa karşımıza geliyor. Ben daha önce yüklediğim için bende Modify olarak gözüküyor. Ancak sizde yüklü değilse, Install yazacaktır. Install butonuna tıklayın ve kurun.

Sbsettings kullanıma hazır.


Birazda Sbsettings nasıl kullanılır ona bakalım:

En üst barda bazı bilgiler yazıyor. Servis sağlayıcı ismi, pil süresi, saat, ne kadar belleğin boş olduğu gibi. Bunları Sbsettings açıkken "more" butonuna dokunarak açılan menüden ayarlayabilirsiniz.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

isinartsun

Yorum Gönder

Google Analytics